Autorització per a la captació i ús d’imatges i veu
Autoritzo la captació d’imatges (fotografies i vídeo) i de la veu del meu fill / la meva filla durant l’activitat de final de curs organitzada per l’AFA Els Pinetons, que inclou la pernocta a l’escola la nit de divendres 12 de juny.
Així mateix, autoritzo la reproducció, ús i difusió d’aquest material en els canals habituals de l’entitat (web, xarxes socials o altres suports), amb la finalitat de donar a conèixer i difondre les activitats i projectes de l’AFA.
Igualment, autoritzo que aquest material pugui ser compartit amb les famílies dels alumnes de 6è participants a l’activitat, en un entorn privat o restringit.
- Les imatges no seran utilitzades amb finalitats comercials ni cedides a tercers fora dels casos legalment previstos.
- Es garantirà un ús respectuós de la imatge i la dignitat dels infants.
- Declaro que disposo de les facultats legals per atorgar aquesta autorització.
De conformitat amb el Reglament General de Protecció de Dades (RGPD), el responsable del tractament és l’AFA Els Pinetons (NIF G64308554).
Les dades es tractaran amb la finalitat de gestionar i difondre l’activitat, i no es conservaran més temps del necessari per a aquesta finalitat.
Podeu exercir els drets d’accés, rectificació o supressió, així com altres drets reconeguts per la normativa, enviant un correu a
afaelspinetons@afaelspinetons.org o consultant la política de privacitat a:
https://www.afaelspinetons.org/inici-afa/proteccio-de-dades-2/
Declaro haver llegit i acceptat aquesta autorització.